GOTT NYTT ÅR

Hoppas på ett grymt 2013 (Börjar med att välja gymnasie) & har haft ett roligt, komplicerat och hädelsefyllt 2012, ha de bäst!!!!!!

JANUARI 2012
Firade nyår hemma hos Emir.
Mamma klippte mig helt fail.
Hängde på FF.
Tänkte få tillbaka mitt långa hår med hjälp av Ricinolja, pallade inte mer efter 2 gånger.
 
 
FEBRUARI 2012
Blev sjuk haha.
Berhan gick runt och sa Kemikalier.
Big Brother va mitt liv.
Vi gick på bio.
Grillade första gången.
 
MARS 2012
Snö.
Hade världens bästa hemmafester hos Sosso.
Längtade ihjäl efter sommarlovet.
Hade en stor redovisning om mig själv och mitt liv på engelska..
 
 
APRIL 2012
Konfa för fullt.
Köpte Jeffery Campbell.
Gick prinsbertilsstig i regnet.
Sosso fyllde år.
Va nere ett tag.
Tog sönder min iPhone.
 
 
MAJ 2012
Värme, gick runt i short och bikini.
Bada första gången med Sosso, lyssnade sönder på Whistle.
Loreen vann ESC.
Drive in med cykel, allt för the grabbz.
Folk tyckte de va kul att slänga mig i buskar, ärr kvar än!
Blev nära vän med Bes.
Tog första eller andra livmorderhalscancer-sprutan.
Konfirmerade mig.
 
 
JUNI 2012
Festade lite för hårt i garderoben.
Sosso stack till kurdistan.
Skitväder, 15 grader.
Jordgubbar va min favorit <3
Spelade LoL, belv bannad så slutade.
Skolavslutning med Kalte & Allen.
 
 
JULI 2012
Sosso back.
Åkte till stugan.
Färgade och klippte håret.
Varma sommarkvällar på standen. 
Skadade mig på Handikappsbadet..
Stack till göteborg spontant för shopping, slutade på liseberg.
 
 
AUGUSTI 2012
Saknade mitt avklippna håt till max.
Skolan började.
Kunde fort gå med short vissa dagar. 
Taggade polen.
Sjuk igen, åt inget.
 
 
SEPTEMBER 2012
Polen, de bästa som hänt i mitt liv, så otroligt fritt och roligt. Skulle lätt kunna göra om de!!!!
Gallerian, auschwitz- birkenau, saltgruvan, bästa kvällarna.
Fyllde år, tårta i ansiktet ohyeah.
Blev hur nära som helst med ängeln Albiona.
Åkte till värmen en vecka, turkiet.
 
 
OKTOBER 2012
Fotade.
Halloween.
Lov.
Gick på bio med alla <3
 
 
NOVEMBER 2012
Bakat HAHAH
Spenderat tid med alla nära.
 
DECEMBER 2012
TAGGAT NYÅR
Färgat håret
Snön låg tills veckan innan jul, ingen vit jul i år heller.
Julklappar,
Betyg.. weho 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0